SG.hu
Pannon: az ügyfelekért váltunk
Nagy jelentőségű, a társaság tevékenységének szinte minden területét érintő megújulás előtt áll a Pannon.
A mintegy hárommillió ügyfelet kiszolgáló mobiltársaság új arculatra vált február 14-től, s igyekszik egyszerűbbé, átláthatóbbá tenni díjszabását, szolgáltatásait és ügyfélkapcsolati rendszerét. A társaság eddigi sikereire, hagyományaira épít, szolgáltatásait továbbra is a Pannon márkanév alatt nyújtja.
"Immár évtizednél is hosszabb tapasztalattal rendelkező, valóban hazai szolgáltatóként kiváló a kapcsolatunk a magyar családokkal és vállalatokkal egyaránt. Ehhez a helyismerethez norvég partnerünk, a Telenor, skandináv nyitottságot, praktikus innovációkat, felhasználóbarát megoldásokat biztosít. Új logónk a mozgást, a változást jelképezi" - mondta Ove Fredheim, a Pannon vezérigazgatója.
A cég közleménye szerint az arculatváltás a Pannon megjelenésének minden részletére kiterjed, s további újdonságokat hoz magával. Az ügyfelek márciustól átláthatóbb számlát kapnak, egyszerűsödik és megújul a Pannon szolgáltatás-portfóliója is. Az 1994. óta szolgáltató Pannon logója és arculata a kezdetektől máig csupán kisebb változtatásokon ment keresztül, az átfogó megújulás ezért is bír nagy jelentőséggel a társaság életében.
Az arculatváltás a norvég Telenor új márkajellegzetességeinek kialakításával párhuzamosan zajlik. A csoport két dániai vállalata, a Sonofon és a Cybercity ugyanezt a vizuális arculatot alkalmazza, miközben a Pannonhoz hasonlóan megőrzi márkanevét. "Ebben a folyamatban is kiaknázzuk a Telenor-partnerség előnyeit. Célunk, hogy helyi versenyképességünket a továbbiakban is a Telenor-csoporton belüli együttműködések révén, az egyes vállalatokban jelen levő szakértelem kihasználásával erősítsük" - mondta el Ove Fredheim.
A mintegy hárommillió ügyfelet kiszolgáló mobiltársaság új arculatra vált február 14-től, s igyekszik egyszerűbbé, átláthatóbbá tenni díjszabását, szolgáltatásait és ügyfélkapcsolati rendszerét. A társaság eddigi sikereire, hagyományaira épít, szolgáltatásait továbbra is a Pannon márkanév alatt nyújtja.
"Immár évtizednél is hosszabb tapasztalattal rendelkező, valóban hazai szolgáltatóként kiváló a kapcsolatunk a magyar családokkal és vállalatokkal egyaránt. Ehhez a helyismerethez norvég partnerünk, a Telenor, skandináv nyitottságot, praktikus innovációkat, felhasználóbarát megoldásokat biztosít. Új logónk a mozgást, a változást jelképezi" - mondta Ove Fredheim, a Pannon vezérigazgatója.
A cég közleménye szerint az arculatváltás a Pannon megjelenésének minden részletére kiterjed, s további újdonságokat hoz magával. Az ügyfelek márciustól átláthatóbb számlát kapnak, egyszerűsödik és megújul a Pannon szolgáltatás-portfóliója is. Az 1994. óta szolgáltató Pannon logója és arculata a kezdetektől máig csupán kisebb változtatásokon ment keresztül, az átfogó megújulás ezért is bír nagy jelentőséggel a társaság életében.
Az arculatváltás a norvég Telenor új márkajellegzetességeinek kialakításával párhuzamosan zajlik. A csoport két dániai vállalata, a Sonofon és a Cybercity ugyanezt a vizuális arculatot alkalmazza, miközben a Pannonhoz hasonlóan megőrzi márkanevét. "Ebben a folyamatban is kiaknázzuk a Telenor-partnerség előnyeit. Célunk, hogy helyi versenyképességünket a továbbiakban is a Telenor-csoporton belüli együttműködések révén, az egyes vállalatokban jelen levő szakértelem kihasználásával erősítsük" - mondta el Ove Fredheim.